Merhaba kızlar bugün adetim gecikmeli 13 gün oldu test yaptım ama negatif en son adetim başlamadan önce ve gecikmesinin 2. Günü ilişkiye girmiştik sanırım o zaman tuttu test yapmak için ilişkinin üzerinden kaç gün geçmesi lazım kan testi versem yarın çıkar mı kafayı yicem artık belirsizlikten