Kubra00111 Çatlatma iğnesi sonrası lekelenme oldu drum bugün duphaston baslamami istedi böyle olan var ki bugün 4. Gün çatlatma iğnesi sonrası böyle olan var mi
myangelson Kubra00111 pek bilgim yok ama bazı kişilerde yumurta catladigi zaman hafif bı lekelenme olabiliyormus seninki de öyle olmuş olabilir doktor da bebek tutunsun diye vermiştir belki duphaston u genelde hamilelik olursa tutunsun diye olmazsa adeti soksun diye verirlermis
Kubra00111 myangelson inşallah tutunur ya bende ara kanama oluyordu her ay düzensiz oluyordum iğnenin etkisinden mi başka bir şey mi diye korktum
Kubra00111 myangelson inşallah ya ilk defa klomen kullandım catlatma iğnesi oldum lekelenme görünce moralim bozuldu