naneliseker_ Kızlar rapor çıkarıp 9 kutu iğne yazdırdım. 700 TL dedi hepsine normal mi ? Ucuza mi alınıyordu? Yoksa rapor toplu versin diye mi geçerli?
Ozge56 naneliseker_ bende 9 kutuya 600 tl ödedim KDV mecbur ödüyorsun benimde raporum var gebelik olduğu için geçici diye KDV çıkıyor. Heyet girmen gerekiyor hiç odememk için
Gumus25 naneliseker_ bide hangi tanıyla rapor ciktigi da farkediyormus Bi araştırın yada doktorunuza söyleyin isterseniz
Novamomy naneliseker_ özel hastane takipli hastanın heyete gitmesine gerek yok e imza yoluyla sistem üzerinden heyete atıyor zaten heyet raporlu oksapar alırsanız hiç bir ücret ödemiyorsunuz ama tek hekim olunca ücret çıkıyor
Novamomy naneliseker_ sekreter onu aslında bilgisayar başında sistem üzerinden halledebilirdi arayıp düzelttirebilirsiniz