13+2 deyiz benim gibi hafif kasık ağrısı yaşayan var mı
Hilalcikkk ben de 13+2deyim ara ara fena kasık ağrısı bel ağrısı geliyor bana da
Hilalcikkk 11 6 yim benim de kesik agrim var biraz
AylaMete sırtım tutuldu 🥲
Hilalcikkk magnezyuma baslatti mi doktorunuz acaba iyi geliyormuş sanirim gecmis olsun
AylaMete baslatmadı
Hilalcikkk bir sorun isterseniz