Tuqbazra öncelikle geçmiş olsun kardeşiniz panik yapıp korkmasın zor bi durum evet biliyorum. ne kadar sakin kalırsa bebek o kadar iyi olur. benim de 22+6da 2.5 cm açılmam vardı 3-4 derken 5.5 cm oldu açılmam yatış verildi suyumun bi kısmı geldi. doktorlar her an doğum olacak diye beklediler. 3 gün doğumhanede yattım. daha sonra doktorlar doğumu durdurmaya çalıştı ve gerçekten açılmam geriledi 3e düştü suyum yerine geldi şu an 26 haftalık olduk 3 haftadır dayanıyor bebeğim çok şükür. kardeşiniz de zaten yaşam sınırını geçmiş 24 sonrası organları gelişmişse 500 gr üstü yaşıyor. bol bol dua edin 🤲🏻