Medine_yasar05 kubradgnn 33 haftakken gittim 2.200 grm dedi doktorum yarın kontrolüm var 35 haftalık oluyoruz tam bence kilosu maşallah gayet iyi inşallah benimkisi de o kadar olmuştur öncelikle sağlığı yerinde olsun da kilo doğduktan sonra daha hızlı alıyorlar
Ece_burhan kubradgnn bence iyi benim 36 haftada 2700 grm 37 de 3250 hizli kilp apiyorlar son haftalarda
kubradgnn Medine_yasar05 ya ben takılmam zaten öyle de doktor da iyi dedi sadece merak ediyorum sizler de nasıl diye
karperisi Benım bugün 2550 çıktı ya doktor biraz geriye düşmüş dedi 2 haftada 150 gr almış sadece:( Progestan kullanıyorum kullanan hastalarda olabiliyor dedi