Merhaba, şu an 17+3’teyim. 16. haftanın ortalarından itibaren bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladım. Hatta sürekli olarak hissediyordum, gece kalktığımda bile. Doktorum da zaten bu zamanlarda hissedebileceğimi söylemişti. Hareketleri minik kıpırdamalar, seğirme gibi hissediyordum ve ani oluyordu çoğunlukla. Ama dünden beri hiç hareket hissetmiyorum. Bugün doktora gittim, kendi doktorum olmadığı için başka bir doktora yönlendirdiler biraz baktı, kalp atışını duyduk şükür. Haftasıyla uyumlu olduğunu bir sorun olmadığını söyledi. Bugüne kadar hissettiklerimin de bağırsak hareketi vs. olduğunu, bebek hareketini şimdiden hissedemeyeceğimi söyledi. Ama ben çok emindim öyle olduğuna, farkı anlarsınız. Evet ultrasona göre dr. normal olduğunu söyledi ama benim içim hiç rahat değil. Sizce ben mi fazla endişe ediyorum? Neden olabilir bu durum, yapmam gereken başka bir şey var mı sizce? Tecrübelerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim. Teşekkür ederim…