Yazmelegi_ Ebraz hiç bir sorun yokken doktorum artık başlayalım dedi başladık kontroller de 2 haftaya düştü ondan sonra 3 gune düştü
Aysenur-meric 3_fistikannesi 3_fistikannesi merhaba uterus didelfisiniz mi var yoksa septum mu bende çift rahimliyim didelfisim var 2 serviks 2 uterus
Basakaltunsoyy 33te girdim nstde sancım çıktı ben hissetmiyordum progestan verdi sabah akşam, çarşamba günü tekrar nst gireyeceğim doktorum bakacak
Sulegnlts Ebraz doktor dan doktor a fark ediyor sanırım devlet hastanesi bu hafta istedi 33 haftadayım perşembe günü gireceğim ilk nts ye özel hastane deki dr um 35 haftaya gün verdi
aysenurr- Sulegnlts hem özele hem devlete nasil gidiyorsunuz? Ben de özel takipliyim ama devlete de gitmek isterim