Emsl evet maalesef boş gebelik geçiriyorum 10+0 da gittim özele orasıda boş gebelik dedi kendi de düşer diğer haftalarda ama kürtaj daha iyi dedi ben olmak istemedim bekliyorum 1 2 hafta daha bakalım kendi düşerse parça kalmazsa insAllah daha iyi olur olmazsa kürtaj 😔