Glyyatss123 kızlar doktor iki hafta çok dedi şeker olabilir dedi 32 haftalık olmuş şeker yüklemesi yaptırmamı istiyor fakat ben istemiyorum tatlıyı kesip diyet yapıcam yediklerime dikkat etsem yeterli olmaz mı illa yaptırmak mı gerekiyor sizce