deryabade İlk gebeliğim ne olduğunu bilmiyorum vajinamda aşırı batma var bıçakla kesilir canım çok acıyor ve bebeğim çok hareketlendi o da çok canımı yakıyor. Nişanım veya suyun gelmedi. Sancı nasıl birşey bilmiyorum boşuna hastaneye gitmek istemiyorum.
alisko deryabade enfeksiyon olabilir mi? her ihtimalde doktora gidin bence zaten 38 haftalık olmuşsunuz
melekeflin deryabade git git bak bende buradakilere uyup gitmiycektim dün iyiki gitmişim meğerse kac gündür idrarla gelmiş suyum benim dün nişanım geldi gitmiycektim suyumu bekledim baktım gelen giden yok ağrı var gittim acile
melekeflin deryabade benim iki gebeliğimdedew oldu bu şikayetim erken haftalardan başlayıp son haftalara kadar siddetlenen ama normal dediler magnezyum eksikliği denildi hep benim dün gitme sebebim bu değil farkliydi
deryabade ilknursarenacar evet biraz araştırdım ben de o sonuca vardım yarın doktor muayene edecek bakalım açılma var mı