KutsalDamacanaa Kızlar selam 10. Haftadayız küçük bir örnekle 2 ay önce 80 beden kullaniyordum şimdi 90 aldım ondan bile taşmaya başladı bu kadar şişmesi normal mi ya neyi beslicez biz ne süttür bu daha 210 gün var doguma :)))
Babyy21 Bende 9 haftalık ve aynı durumdayım. 85 di şimdi 90 alayım diyorum çünkü hiç bir sütyenim olmuyor ve hala hassas KutsalDamacanaa
Matmazelbebi KutsalDamacanaa 105ten 115 e çıktı öyle kaldı 🥲 26 haftalığız. Süt olsun da istediği kadar büyüyebilir😂🙈🙈🙈Sadece uç kısmı karardı bu arada benim abartıldığı gibi olmadı ve sütüm geldi🙈
Doraamomss1 KutsalDamacanaa ah canım sizin yine iyi ben 80 kiloyum şuan ve 6+4 üm Daha başımdayım ama göğüslerim ağrıyor ve büyüyor gibi hissediyorum normalde 90 takan insanım tam denk gelirdi şimdi ise taşıyor sürekli elimde içeri düzeltiyorum artık sporcu atletleri var onlardan kullanıyorum biraz basık duruyor sanki göğsüm yokmuş gibi ama rahat ediyorum fışkıran yerlerimi toplamıyorum en azından 😂
Doraamomss1 Serennityyy bişey sorabilir miyim benim göğüs ucum yok yani böyle kız çocuklarının göğüsleri gibi kusurs bakmayın böyle bi örnek verdim ama başka örnek bulamadım acaba doğuma kadar büyüyüp koyulaşma olur mj bebeğimin göğsümü rahat alabilmesini istiyorum
Serennityyy Doraamomss1 yok estağfurullah eczane çalışanıyım zaten ben bu tarz sorular garip gelmiyor bana büyük ihtimalle hormonlardan dolayı büyür ve çıkar göğüs uçlarınız ama çıkmazsa da dert etmeyin ufak aparatlar var göğüs ucu çıkarıcı onlarla çok kolay oluyor
Hhbnhbnjvv 26+1im biraz buyudu benimde yapım kilolu ama gosum cok yok bazen sutum olmaz diye endise ediyorum
Serennityyy Bir de hurafe mi bilmiyorum ama erkek bebek bekleyenler de daha olurmuş göğüs kararması öyle duydum doğru mu acaba bilen var mı 🙈
Beybicik KutsalDamacanaa Maşallah, keşke benimkiler de büyüse 😁 21 hafta oldu, biraz rahatsız etse de gebelikten önceki sütyeni kullanabiliyorum hâlâ 😒 Büyüse ve öyle kalsa daha iyi olur hatta, teşekkürler 😁