IKRAM_01 ya gerçekten miii😍 biz 12 haftanın ortasındayız hayır tahminde bulunmadı bi kaç gün önce gittik ikili test için bebişe baktık uyuyordu sabahtı kontrolüm sonra bi şeyler ye iç 10 dakika yürü lütfen dedi bu sefer de baktık yerinde durmuyordu haftaya gelince bakarız dedi sonuçlar çıkınca gel bakalım dedi azıcım daha büyür daha iyi belli olur dedi🥺 sizde tahminde bulundu mu?🥰