Kızçeler selam 21 haziranda 255 le öğrendim gebeliğimi bir ölü doğumum var daha önce öğrendiğimde 1 temmuza kadar beta kontrolü yaptım en son gelen sonucum 11658 doktora gittiğimde sat ımı bilmiyordum ve doktorum bana 5+5 olduğunu kalp atışının henüz olmadığını 15 gün sonra tekrar gelmem gerektiğini söyledi ama sorum şu sol kasığımda ağrım var afedersiniz tuvaletimi yaparken hep bakıyorum kötü bişey olmasın diye çok şükür bişey olmadı şimdiye kadar ama ağrım var hem sol kasığıma hemde ara ara karnıma vuruyor ağrım öyle aşırı şiddetli değil ama bazen ağırdan kıvranıyorum sonra hemen geçiyor sizce bu durum normal mi böyle olan varmı aranızda yada acile gidip baktırmam gerekiyor mu uzun oldu kusura bakmayın şimdiden teşekkürler ☺️