Ilosko Aa evet işte ben de öyle yaşadım. Ben de tam giyiniyordum öne doğru eğilmiştim sonra vazgeçtim tekrar o pantolonu çıkarayım derken birden böyle şakır şakır boşaldı kan. O an ben fotoğraf çekip hocaya artım direkt valla w.apptan tanıdıktı dr kdjd 🤣 3 peçete dolmuştu o an şok oldum dedim kesin düşüyor. Doktor da öyle hızlı kan aktığını görünce korkmuş hemen hastaneye gelmişti Pazar gece 11de 🙏🏼 ama bir daha ne yolda ne de hastanede kan gelmedi anlık bir boşaldı demek ki kan sulandırıcıya bağlı yerleşirken bir damar zedelendi herhalde. Sulandırıcıyı kesince 24. haftaya geldim bir daha hiçç kanama yaşamadım çok şükür 🙏🏼🤗 Gereken tüm ilaçları vermiş zaten doktorun korkma bana o gece hemşire düşük olsa hep kanardı ben de düşük sandım o kadar kanı görünce demişti ona da fotoğrafları göstermiştim 🤣🤣 İnşallah sen de bir daha hiç yaşamazsın hamileliğin boyunca canım 🤲🏻🫶🏻🫶🏻