Merveeemsiii korkma ilk kese oluşuyor bi kaç hafta sonra da bebiş merak etme ALLAHIN izniyle sağlıcakla kucağına alasın❤️🥰🧿 ben düşük riski atlattım ben öğrendiğim zaman 3 haftalıktı içli dışlı kanamam vardı 2 ay sürdü ilk zamanlar gittiğimizde bebiş yoktu sonra zeytin kadar oluşuyor sonra zaten zamanla o kadar hızlı büyüyor ki😍❤️🥰🧿