Merhaba kızlar.Bu ay kimyasal gebelik yaşadım beta değerim düşdü adet gördüm.Doktora gitdim kistin var dedi 3,5 cm ama gebeliğe engel degil dedi neyse bu ay olmadı adet gördüm ve bu hün tekrar adetli iken gitdim kistin gitmemil dedi ve doğum kontrol hapı verdi. . Bende gebelik istiyorum kullansammı yoksa bu ayda deneyim olmasa bir dahaki aymı başlasam kullanmaya karar veremedim😏Sizce nasıl yapayım akıl verin