Bedihaaa bence diretmeyin normal doğum diye bebek kilolu hem bebegi riske atarsınız hem kendinizi. Takılıp çıkamama durumu var sonra geri iterler ve sezaryen alırlar bu esnada bebek havasiz kalır Allah korusun beyin anomileri oluşur
Doktorunuzu dinleyin bence son zaman doktor değiştirmek bir başkasına güvenmek te ayrı Bi stres hakknzda hayrlsii olsun .bence dinleyin doktorunuzu 4550 gram acil sezaryen olmuş biri olarak söylüyorum.41+1 de normal doğum çok istedim bekledim olmayınca olmuyor .