Kayaozge begumerve Ben kullanmak istediğimi doktoruma danıştım ama takmamak gerektiğini söyledi korseyi kilolu ve karnı sarıklara öneriyoruz dedi bir de takmazsan dikişlerin daha çabuk iyileşir dedi bende takmadım hiç