Esra1139 Kizlar size hiç oldu mu 28 haftalık hamileyim dün geceden beri vajinada iğne batması gibi his var daha doğrusu adet olacakmisim gibi bazen karnıma ağrı giriyo ama girmese de o his hep var kasıklarım ağro resmen hiç gecmiyo 🥺
damla68 Esra1139 bende 14+5 im vajinamda iğne batması gibi değişik bi ağrı var neden oluyor anlamadım
Senbenimmucizem Esra1139 rahim büyüdüğü için oluyor diyordu dr.şuan 30+4 bende de bel ağrısı ve adet sancısı var
Hnd3535 damla68 bende 13hftalıgım 2-3gündür bende öyleyim iğne batıyor gibi bişey büküyor gibi. Doktor rahim büyüdüğü için oluyor dedi ama içim hiç rahat degil. 21haftalık bir kaybım var korkuyorum. Oturunca yatınca çoğalıyor yürüyünce sıkıntım yok
damla68 Hnd3535 valla bende anlayamadım ağrı bi geçiyo bi geliyo geçen hafta bende öyleydi doktorlar normal olduğunu söylüyor ama insan bi endişe ediyor