Kızlar merhaba bugün doktora gittim 33 haftaya yeni girdik bebeğin kilosunu 2600 ölçtü biraz tedirgin oldum iri bebek dedi kilosunu da 200-300 gram saptama değişiklik olur dedi normal dedi başına gelen var mı yakında doktora giden 33 haftalıkken bebeğinizin kilosu ne kadardı