batununannesi__ Arkadaşlar bi sorum olacaktı 22. Haftadayım Detaylı ultrason için geç kalındı diyolar doğru mu
sekerinannesi_ batununannesi__ Ben daha bugün birkaç doktoru aradım. 20-24 arası en uygun zaman dediler.
Yagmurr8 batununannesi__ 23+0 da yaptırdım detaylıyı 24 e kadar zamanı var diye biliyorum hatta en iyi sonucu 23-24. Haftalar veriyor diye biliyorum
batununannesi__ sekerinannesi_ Evet bende öyle biliyordum randevuyu biraz geç bulunca 22 haftalık olduk yapmak için geç kalındı demişler ama şaşırdım açıkçası
Busra4008 batununannesi__ rica ederim bende 22+3 tü sanırım doktor bu haftayı daha çok tercih ediyoruz dedi