minik_kurabiyeee Kızlar bugün kontrolüm vardı bebek görünmedi sizlerde bi bakar mısınız kağıtta neler yazıyor bilmiyorum
Duyguuuu0 minik_kurabiyeee canım bazen rahim geride oluyor, benim öyle ben bebeğimin kalbinin atışını 8.haftada duydum ve bebeğimi o zaman gördüm bu normal
Yektek22 minik_kurabiyeee kesenizin boyutu kaç mm? Ben bugün doktora gittim 29 mm dedi boş gebelik yüksek ihtimal dedi pazartesi kürtaj olabilir. Geldiğimden beri ağlıyorum
Elif380 @minik_kurabiyeee bende bugün gittim adet tarihine göre 6+3 ama doktor 5 haftalık dedi sadece kese görünüyor dedi
Duyguuuu0 Elif380 geç döllenme olabilir canım ben şuan adet tarihime göre 12+1 fakat ultrasona doktora göre 11+1 korkulcak birşey yok
minik_kurabiyeee Elif380 haftası hakkında bir şey demedi geçen acildeyken haftası ile uyumlu demişlerdi kese baya büyümüş ama küçücük noktaydi
minik_kurabiyeee Duyguuuu0 doktor da boş gebelik değil yolk kesesi falan var ama 1 hafta sonra yine gel dedi bende korktum inşallah bende o zaman görürüm ☺️
minik_kurabiyeee Duyguuuu0 Haftası hakkında hiç bir şey demedi ama geçen acile gittiğimde haftası ile gayet uyumlu demişlerdi korkulcak bir şey yok ama değil mi
Mujde_uren minik_kurabiyeee 5-6-7 haftalık gebeliklerde sadece kese görünüp bebek görünmemesi çok normal bende geçirdim 6haftalikken öğrendim sadece keseyi gördü doktorum 10gun sonra gel bebeği görürüz dedi şükür gördük bugün 10+0dayız korkulacak bişey yok stres yapmayın korkmayın güzel anneler 🥰
minik_kurabiyeee Yektek22 ağlamayın belki sonradan görünecek bana o şekilde konuşmadı yolk kesesi var dedi pazartesi tekrar kontrole gel dedi
minik_kurabiyeee Yektek22 29 Mayıs 7 haftalık bugün bebeğin gorunmemesine çok üzülmüyorum çünkü kimileri 8 inci haftada kimileri 9 uncu haftada görüyor diğer gebeliğimde hiç bir şekilde kese buyumuyodu bu haftadayken nohut kadar kesesi vardı
minik_kurabiyeee Yektek22 doktor yolk kesesi gördü zaten olumsuz hiç bir şey konuşmadı evet 7+0 bugün girdik