Merhabalar 🌸 bende ilk hamileliğim de aşırı etki yapmadı halsiz oldum o kadar ağrı vs olmadı iki kolda iyiydim , şimdi yine tek doz olacağım ikinciye hamileyim onda tek kola oluyormuş beş sene geçtiği için bir doz yeterliymis ama yinede olmak lazım sezeryan vs olaki bir ameliyatlı durumda her ihtimale karşı yapılıyor, bence olunması gereken bir aşı.. inşallah sizde ağrısız atlatirsiniz😇🙏