Elif380 Ben bugün 6+3 oldum ama bugün doktora gittim ilk defa ve sadece kesenin göründüğünü söyledi ve 5 haftalık dedi normal midir bebek oluşur mu devlet hastanesine gittim 1 hafta sonra tekrar çağırdı
anneoluyoruuumm16 Elif380 normal tabi canım. Sen son adet tarihine göre hesapliyorsun ama takdir edersinki o zaman hamile değildin. O yüzden 1-2 hafta geri olması normalmiş
Mujde_uren Elif380 sadece kesenin görünmesi çok normal benim 6.haftada kese gözüktü 10gün sonra gel bebeği görürüz dedi şükür gördük bugün 10+0dayız korkmanıza gerek yok çok normal bir durum kese gorunduyse hiç korkmayın🥰
Lunacim Elif380 ben de 6+4 olduğumu zannederken ultrasona göre 5+6 dedi doktor. Keseyi görüp kalp atışını duyduk. Neden daha küçük göründüğünü sorduğum zaman yumurtalaman geç olmuştur, normaldir vs dedi doktor
Calikusuuu Tessd kızlar benimde sat 9 Haziran bugün keseyi gördük bizde 10 gün sonra bebeği görmek için tekrar gideceğim ☺️
Calikusuuu Mommybabyy 5 bin üzerindeydi ☺️ doktor amniyon sıvısının oluştuğunuda söyledi haftaya cuma tekrar gideceğim ☺️