Bk5 cicegim_234 merhaba özel de mi yaptırdınız devlet te mi ? Ben özelde yaptırdım sonuç bugün çıkmış ama değer yerleri boş
Belginylmz cicegim_234 doktorun elinde grafik oluyo inu biz giremiyoruz sonuçla grafi karsilastiriyo doktorunuza sormanız lazim
Dygu1122 Bk5 bende özelde yaptırdım e nabız da görünmedi bir süre doktorumu aradım öyle öğrendim öğrendikten 5 gün sonra falan e nabıza düştü
Bk5 Dygu1122 bende değer yerleri boş ama sonuçlandı yazıyor neyse perşembe gideceğiz bakalım hayırlısı