Smlaa normal doğumu düşünüyormusunuz yüksek tansiyonda hep sezeryan dıyorlar ilk cocugum benımde öyle idi suan ikinci gelişim geriliği vs yok benim doktorum risk almak istemıyor haklı olarak ama kime gitsem aynı devlete yüksek tansıyonu duyunca evet son anda dıyor ama acılma olmasa gene sezeryan kafam cok karışık siz neye karar verdiniz en son