Gulsh96 Kızlar bebek arabası arayışındayım gönlüme göre bir bebek arabası bulamadım bildiğiniz markası, görüntüsü ve kullanışı güzel olan bir bebek arabası varsa önerir misiniz?
Nhlhmz11 Gulsh96 görünüşüne aldanma , kullanışlı olması daha önemli bence, ben Kraft a9 plus kullanıyorum çok memnunum. Kabin boy. Çok hafif. Çekçek e var. Kızımi ve onu aynı anda alıp dışarı cikabiliyorum, kolay katlanıyor yer kaplamıyor .
Aysee1123 Gulsh96 Travel istiyorsanız Joıe litetrax 4,Prego solo, Kraft lime. Ve bu markaların diğer modelleri çok güzel. Fakat ağır modeller. Travel isteyenler bunu göze almalı başta bende öyle alacaktım ama vazgeçtim. Tercih meselesi elbette
Aysee1123 Birbahargunu Bu benim başta alcak olduğum sonra vazgeçtiğim araba. Çünkü 12 kiloya yakın ağırlığı var. Evet çok sağlam çok uzun ömürlü bir araba fakat çok ağır. Travel almak demek o ağırlığı göze almak demek tercih meselesi tabi
Birbahargunu Ay ben dün aldım bunu yorumları çok iyiydi joie litetrax çok içime sindi indirim vardı 4.400 fiyatı ama indirimi dün sondu sanırım pusetli şekilde 7 bin demişlerdi
Birbahargunu Aysee1123 evet sizinle konuşmuştuk öneri postunda mağazadan deneyerek aldim çok ağır gelmedi zaten genelde hep eşimle çıkıyoruz o halleder dedim diğer özellikleri daha ağır bastı