Bugün karın ağrım vardı kendi doktorum izinliymiş Eryaman hastanesine gittim ama gittiğime bin pişman etti beni doktor çocuğun kafası büyük senin rengin çok soluk şeker olabilir kan bakalım oksapar kullanıyorum baştan beri doğum yapsan seni alamam ben çok risklisin gittiğine gideceğime bin pişman etti beni bu haftada olan anneler karın ve kaşıklarınızda ağrı oluyormu çok ağırlaştım ben sizler nasılsınız