Nurcihannan Kızlar sinirlerim çok bozuldu ağladım birsürü. 32 haftalık hamileyim samsun kadın doğum hastanesinde randevüm vardı. Bu sıcakta biraz uzun yol gittim bana doktor yok raporlu diyorlar. Randevüleride iptal etmediler. Sekretere diyorum neden randevular iptal edilmiyor randevü sisteminin bilgisi yok diyor uzaktan geldim dedim canım köyden gelen var diyor bide canım diyor. Neyse bi doktorun asistanına dedim muayene olabilirmiyim benim doktor yok diye kadın azarlar hibi hayır olmuyor bilmem ne dedimki ben kibar konuşuyorum niye böyle davranıyosunuz he he ondan tamam dedi suratıma cat diye kapattı kapıyı bende terbiyesiz kadın diye bagırdım. O kadar sinirlerim bozulduki ağladım bi ton. Doktorları gectim asistanlar bile köpek muamelesi yapıyor. Bide hamile kadınlara nasıl davranıyorlar insanlarda merhamet bişe kalmamıs. Öyle paylaşmak istedim cok ağladım sinirden
CananGc Nurcihannan merhaba canım, programı bayadır kullanıyorum ama kayıt olmamıştım.mesajını görünce dayanamayıp sana yanıt vermek için kayıt oldum. Lütfen Cimer e sağlık bakanlığına hepsini yaz. Rezil insanlar. İnşallah böyle bir durumla tekrar karşılaşmazsın. Sıkma canını. Ama lütfen yaz cimer e iyi kötü geri yanıt geliyor
Nurcihannan __mom1 aynen sekreteri kapıyı çat diye suratıma kapattı o kadar kötü hissettimki birsürüde insan vardı orda
Nurcihannan dudaktan_kalbe25 he hasta kayıttakiler o kadar ilgisizki canımlı falan konusuyor saygı sıfır .
Merve0901 Şikayet etsene kuzum, baş hekimliğe kadar çıkarım ben, cimere şikayet edeceğim sizi de hatta yapta. Sen yine iyi sakin kalmışsın
__mom1 Merve0901 kendi doktoru raporlu diğerlerinin de randevusuz bakmama hakkı var şikayetten bir şey çıkmaz malesef
Nurcihannan __mom1 doktorun yanına giremiyonki sekreter kapıyı aralayıp konusuyo kapı dısardan açılmıyor kitli zaten
Merve0901 __mom1 Tamam ama doktor raporlu olduğu halde nasıl randevu verebiliyor hadi verdi diyelim neden iptal edilmiyor anlamadım. Mhrs sistemi üstünden randevu alınmadı mi? Öyleyse bildirim vs gelmesi gerekiyor
hunilimom __mom1 bu doktorum hastanenin hatası benim de başıma böyle bişe gelmişti devlette randevum vardı ama doktorum bir aylığına başka bir ile gitmişti randevu iptal oldu başka doktora almıştım
__mom1 Merve0901 şöyle olmuştur randevular verildikten sonra doktor rapor almıştır mesela bu sabah gelip rapor almış olabilir. Normalde evet bildirim yapılması gerekiyor ama mhrs ile alakalı bi sorun işte bu da hastaların telefonuna mesaj yollaması lazım
Nurcihannan Merve0901 bende öyle dedim randevü iptali yapsınlar o zaman bu kadar millet yollarda bu sıcakta perişan oluyor bide tavırları sanki zorla tutuyolar hayrına calısıyorlar
Nurcihannan __mom1 __mom1 __mom1 bende ona kızdım zaten karnım burnumda niye insanları yoruyolar bosuna bide muayene ücreti yansıtılıyor neyseki hemen iptal ettim
__mom1 Nurcihannan valla malesef hastanelerde sekreterler ve güvenliğin havasından geçilmiyor. Sanki tapusu onlarda gibi davranıyorlar şikayet etsen de bir şey olmuyor.
__mom1 Nurcihannan randevu iptali için ama hastaneye değil mhrsye bildirim yapmak lazım şikayetleri dikkate alıyorlar
Nurcihannan __mom1 ben sağlık bakanlığını aradım direk şikayet ettim durumu anlattım da dediğiniz gbi bişe cıkcagını sanmıyorum