Ece_burhan Lndakrmn bendede bir belirti yok 37+4 bnde normal dogum istiyorum doktorum agustos basi dedi ama
Lndakrmn Ece_burhan canım normal dogum istiyorsan bekletiyorlar bebek ne zaman gelmek isterse artık tabi sona yaklastıkca bebek acısndan oluşabilecek sorunları da düşününce istemsizce yoruyor süreç 🌼
Lndakrmn Ece_burhan sancı nişan suyun gelmesi hiç bir belirti gerçekleşmedi henüz bende senin gibi 38 haftalıkken acaba bugün gelecek mi yavrum diye merakla bekliyordum kırk haftalık olduk yine de yok belirtiler 🤦♀️
Lndakrmn senoski psikolojik olarak beklemek de yoruyor gerçekten artık son haftaların verdiği ağırlık sıcaklık sık tuvalete cıkma kemik agrıları herseyi unutup bebek saglıkla gelsin diye dua ediYorum inşallah sizlerinde en kısa zamanda yavruları kucagınızda olur güzel haberler veririz doguma dair 🤲🏻🌼
Lndakrmn Anonim3447 doktorum suni sancı denemek için çağırmıştı bugün muayene edince suyunda azalma yok birkac gun daha bekleyelim dedi suni sancının da kesin sonuc vermeme ihtimali varmış herkes de aynı sonuc alınamayabiliyormuş 🙏🏻