minikinsantanesi Merhaba hamişler 11+6yım ağrım felan yok normalde sabahları bulantım oluyordu 2 gündür oda yok 1 haftadır da biraz üzülüyorum aile içi meselelerden ağladım vs bebeğime bişey oldu mu diye düşünmeden edemiyorum 😞 kontrolüm de haftaya pazartesi
Sevgi56 minikinsantanesi ağrı yada diğer belirti olması şart değilki canım, benimde senin haftalarda bulantım kesilmişti ne güzel işte 🥰
Zeynepli12345 minikinsantanesi ilk gebeliğimdede bu gebeliğimdede ne ağrım oldu ne bulantı kusma . Herkeste olacak diye bir şey yok merak etme 😊
Annabelle minikinsantanesi Benim belirtiler de arada gidip geliyor. Geçen bulantım bitti diye sevindim 2 gün rahat ettim. Sonra yine geldi 😕 Belirtilerine çok takılma yani rahat ol canım
minikinsantanesi Sevgi56 yaa çok teşekkür ederim ama ilk ve daha önceden iki kaybım var çok korkuyorum bu yüzden kurban olduğum Allahım hepimize sağlıkla vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 🥰
aslanprenses_ Ne güzel ağrın olmuyor şükret. Ama ağlama canını sıkma bebeğin için üzülmemek gerek artık.
Nazliii1 7+3 günlük hamileyim ve kalp atışı ve bebeği göremiyorum dedi doktor korkuyorum boş gebelik olabilir dedi
minikinsantanesi Nazliii1 başka doktora da bi gidin bitaneyle sınırlı kalmayın vajinal de bakabilir ben o şekilde bebeğimi gördüm kalp atışını dinledim
Nazliii1 minikinsantanesi aslında alttan muayene de yaptı yinede göremedim cuma günü yada perşembe günü başka doktora görünürüm
minikinsantanesi Minederin ya aslında güzel bişey ama işte uzun zamandır beklenen bebiş olunca korkutuyo doktora da gittim çok şükür iyi dedi daha küçük o yüzden olmuyo dedi
minikinsantanesi Zeynepli12345 evet haklısınız ama önceden kayıplarım var bu yüzden hakim olamıyorum kendime 🥹❤️
minikinsantanesi Guzelgunlerim benim haftaya gitmem gerekti bugün gittim dayanamadım 2 haftada bi gitmezsem içim rahat etmiyor 😅😅
Annabelle minikinsantanesi ben de öyle ya çok kızıyorum kendime ama doktora gitmeden duramıyorum. Hareketleri duyana kadar ultrasona sürekli bağımlı olacağım galiba😀 senin kaç haftalık
minikinsantanesi Annabelle evet benimkide öyle bazen hiç olmuyp bazen duramıyorum sağlıklı olsunlarda hiç önemi yoktur 🤲🏻 valla hiç gözümde yok gidiyorum görüyorum rahat ediyorum anne yüreği şimdiden dayanamıyorum görmemeye 🥹❤️ 12+1 E girdik saat geçti ama bugün doktor 12+2 dedi
Annabelle minikinsantanesi 13+3 benim de. 2 hafta önce ikili taramada gördüm en son. Yarın kontrolüm var bakalım. Stresliyim ama inşallah rahatlarım. Hep iyi haberlerini alalım bebişlerimizin 🙏🏻🥰🥰