mueay 9 gün var doguma bi sakincasi varmi normal dogum olacak ne yapmaliyim hemen gecmesi icin yardimci olurmusunuz?
Mbtrm mueay bende aynı durumdayım doktor korkma ilaçta içme bol ıhlamur iç tarçın zencefil tüket sarımsak ye antibiyotik etkisi var dedi onun dışında yapacak bişey yok canım maalesef