Feyzaclk 4 günlük bebeğe sütünüz yetiyorsa ise mama vermek bence mantıklı değil. Benim kızımın sarılığı 4 ay sürdü 4 ay. Doktor mama ver falan demedi, emzirmeye devam et dedi mama öneren doktorlar var ama sen bilirsin dedi bende vermedim. Testler yapıldı tabi bu arada anne sütüne bağlı uzayan sarılık çıktı. Çocuğa bir zararı yok sonuçta endişelenmeyin kilo alıyorsa demek ki sütünüz yetiyor, sarılık da zamanla geçecektir. Bende çok ağlamıştım sarılığı artıyor diye, sonra anne sütünden olduğunu duyunca kendimi bile suçlamıştım. Ama hepsi geçiyor merak etmeyin. Ayrıca yorumlarda şekerli su yazan olmuş , onu benim kayınvalidem de söylemişti, hatta doktoruma da sormuştu muayenedeyken. Doktor da öyle saçmalık olmaz sakın çocuğa şekerli su vermeyin , birşeyi düzelteyim derken başka soruna yol açarsınız demişti