Hanımlar merhaba
Birkaç gündür hafif derecede dayanabileceğim kadar regl sancısı gibi sğrım oluyor. Ve sağ tarafıma yattığımda acayip sağ tarafım çok ağrıyor solda çok olmuyor. Kasılmalarım yani bebeğin sertleşmesi de artıyor ama sürekli değil ara ara gün içerisinde çok sertleşiyor. 39+2 yim doğumu yaklaşan benim gibi belirtileri olan var mu ?