Merhaba arkadaslar ben cuma günü sezeryan dogum yaptım bebeğim 2.400 olarak doğdu solunum sıkıntısı nedeniyle doğar doğmaz hemen küveze alındı simdi cok şükür normale dönmüş ancak kan şekeri düşüklüğü varmış bi ilaç aldırdılar ona başlayacakmış doktor. Normal diyorlar ama başımıza hic gelmediği için korkuyoruz ve bizi ne gibi şeyler bekliyor bilmiyoruz. Başına böyle.bisey gelen oldu mu acaba