Qizemlikiz12 Kizlar beta değeri bu değerle olup muane olan varmı yoksa bı hafta daha bekleyip mi gitmeliyim
Razee Qizemlikiz12 ben beta 455 le öğrenip bir hafta sonra doktora gitmiştim ve doktorum bana hamileliği öğrenmez öğrenmez gelmen gerekirdi ilk muayene hemen gebeliği öğrendiğiniz zaman olmalı şimdi sen öğrendin bir hafta sonra geldin ya dış gebelik falan olsaydı demişti
Hizligonzales Qizemlikiz12 632 degerle doktorun 2hafta sonra gel demisti yani degerden çok aslinda son adet tarihinizi baz alarak 6 7 haftalik olunca gitmeniz en mantiklisi
denizalismom Qizemlikiz12 ben 408 ken gitmiştim erken gelmişsin haftaya gel demişti. Gittiğimde tam 4 haftalıktım.
Qizemlikiz12 Doktoruma atıyorum durumumu takip ediyor sağlıklı bir artış var dedi haftaya kese görünür dedi mesaj attım geleyim mi muaneye yoksa haftaya mi dönüş bekliyorum bakalim