Şeker yüklemesi yaptirmak istemeyen cihazını alıp hergin aç ve tokken şeker takibi yapabilir ben şeker yuklemesi yaptirdim gebelik şekeri çıktı sonra ölçüm cihazı aldık tok hep yüksekti yabi olcebiliyirsaniz yüklemeye gerek yok zaten yüksek olduğu belli oluyor kendi olcumlerinisde de