Alposannesi14_ Kızlar merhaba, ben 33 gün önce doğum yaptım, kanamam da hiç yok denecek kadar az hatta bitti gibi, bugün kasık ağrım var adet olacak gibi normal mi bu durum, merak ettim yaşayan oldu mu?
Kayaozge Alposannesi14_ Canım ben 3 ay oldu doğum yapalı hem iç dikişlerim ağrıyor hem de kasıklarım ara ara ağrıyor
Alposannesi14_ Kayaozge ya geçmiş olsun canım, şiddetli değil çok şükür de merak ettim normal demek ki