ebru_isik34 Kızlar hangi deterjanı önerirsiniz yakınlarımdan unibaby kullananlar var birde sizlere sormak istedim sizce hangisi güzel
guzelanne01_ ebru_isik34 kızımdada dalin yumuşatıcısını ve sıvısını kullandımm çok memnun kaldımm miss gibi ev bebek kokuyor☺️oğlumdada aynısını kullanıyorum 1 aylığız miss gibi yıkıyor
BurcuAsil123 ebru_isik34 dalin kullanmada ne kullanırsan kullan canım . Dalin benim bebeğimin vücudunu çok kötü yapmıştı bende unı baby kullanıyorum .
Gamzeizmir35 ebru_isik34 ben de uni baby tercih ettim. Hatta geçen indirim vardı hepsiburadada. 1.5 lt 1 alana 1 hediye 57 tl di. Şişesi 28 tl ye geldi. 10 ar şişe aldık koyduk. Cok memnunum kokusu falan da ağır değil.
Koalammm ebru_isik34 Dalin ve unı baby nin içeriği temiz değil diye okudum siveno yada green clean kullanablrsn canım. Ben siveno tercih ettim
2melkannesii ebru_isik34 siveno ve green clean kullanıyorum içeriği temiz kızım alerjik bir çocuk olduğu için doktoru sabunu, sampuani deterjani hep temiz icerikli olsun dedi tavsiye ederim. Kokuları ağır değil dalin gibi falan kokulu da değil
koalamiyim ebru_isik34 ilk 10 ay unibaby yenidoğan kullandık ama sonrasında salçalı yemek lekelerini çıkarmaya yetmediği için baby me’ye geçtik ikisinden de çok memnunum. Bi süre doktor tavsiyesiyle dalan’ın granül sabununu kullandık ama alerji yaptı maalesef bildiğimiz yola geri döndük 😬
MerveTeyze Bende araştırıp green clean aldım doğar doğmaz alerjik bir tepki vermesin diye bir de leke çıkarıcı tavsiye etti bir arkadaşım doğal diye elite göme şu an için kendi çamaşırlarımda işe yarıyor ama bebiş için biraz daha araştırıp kullanacağım