Elanur1995 Merhabalar . Abdullah tok hocaya giden var mı aranızda . Sezeryan doğumu hakkında bilgisi olan var mı. Maraşlı değilim yabancıyım . Bilgim yok yardımcı olursanız çok sevinirim .
Nrfsn46 Elanur1995 canım doğumun ne zaman gitmeden iyi araştır benim doğumun Eylüldeydi doğumhane depremden dolayı tadilatta küçük odalarda doğum yaptırıyoruz dediler amaliyathanenin durumunu araştır bence
aysegul_46 Geçen hafta gittim tatli iyi bı doktor ben normal doğum istiyorum ama sezeryani nasıl bilmiyorum genelde memnunlar
120622Aht aysegul_46 Eşle filan girebiliyormusunuz benim takibimi de Alper tural yapıyordu hastaneden ayrılmış ve muayene ücretleri baya artmış geri dönüş sağlarsanız sevinirim bilgi verirmisiniz 🙏