Şöyle bişey önerebilirim , ben hamileyken son haftalarımda özellikle 4 lt ye yakın içiyordum hemde zorla değil seve seve :) nasıl olduğuna gelirsek bu damacana gibi suluklar çıktı ya hani belki görmüşsünüzdür kocaman renkli morlu yeşilli falan anlatabildimmi bilmiyorum , o çubuklu olduğundan kana kana içemediğimdrn olacakki sürekli su içirtti bana 😃 2 lt normalde şişe ben günde 2 kere bitiriyordum uyandıktan yatana kadar , eğer anlatamadysam şişeyi fotosunu atablirim