Nisanyagmurum o zaman şu sebeptendir sağlık ocağında ki doktor uzman değildir o zaman karşılamıyor sgk benim aile hekimi uzman ona yazdırıyorum hep öyle olunca az ödüyorum ama kendisi izinde diye diğer hekime yazdırayım dedim doktor öyle söylemişti bana uzman olmadığım için yazsam da karşılamaz haberiniz olsun diye