Aishvet7 Bende sizinle aynıyım her hafta kontrole gitsem ancak içim rahat eder , ama bu ara saldım hayırlısı diyorum başlarda bulantım vardı şuan azaldı göğüs hassasiyetim hafif ama şükür herşey yolunda çok fazla kendinizi dinlemeyin kendinizi başka şeylerle meşgul edin