Santi Hayati boyunca diş bile çektirmemiş ,iğne fobisi olan,kan alacaklar diye yataklık hasta olmama rağmen hastaneye gitmeyen biriyim.. Spinal anestezi ile doğum çok çok rahat ve acısız,hersey 15dk da olup bitiyor ve hiçbir şey anlamıyorsunuz,acı hissetmiyorsunuz.Sezaryen hikayemi yazmıştım okuyabilirsiniz 😍