Kızlar dündendir başım dönüyordu geçer dedim baktım geçmedi sağlık ocağına gittim tansiyonu mu ölçtturmeye yürüme mesafesiydi 10 dk falan hava da çok sıcak tansiyonum 14/7 çıktı yüksek dediler takipte ol dedi aile hekimim 24. Haftamdayim ilk defa yaşıyorum böyle bir şeyi neler önerirsiniz çok mu riskli çok korkuyorumm 🙏🏻birde bende panik atak var ölçüm yapılacağı zaman çok heyacanlandim nabzimda yükseldi 120 ye