Kızlar merhaba
Normalde gebeliğimden önce kontrol amaçlı sürekli bayan bi doktora denk gelmiştim onunla görüşüyordum. Şimdi gebeliğimi öğrendikten sonra tekrar aynı doktordan randevu almak istedim ama izinliymiş o yüzden başka erkek doktordan randevu aldık gittik. Beyefendi baya sakin akıcı bi adam ama ilerleyen süreçte herşeyi paylaşabilir miyim bilmiyorum sizce doktorda nelere bakmalıyım. Kadının artı ve eksileri neler olabilir yada erkeğin artı ve eksileri. İkisi de aynı hastane de. İlk gebeliğim olduğu için bir tecrübem yok malesef ki.