Kızlar selam. Bugün kontrolümüz vardı doktor kordonda bir damarın eksik olduğunu söyledi. 20. Haftadayım. Fetal dna yaptırmıştık önceden. Şükürler olsun ki kromozomsal bir soruna rastlanmadı. Bu yüzden doktorumuz önemsenecek bişey değil. Sadece kilosu küçük doğabilir. Sık gördüğümüz bir durum dedi. Ancak kafama takıldı. Böyle bir durum yaşayan var mı 🌸