omerhalis Mrv68 tabikide git bendede oldu hemen gittim ihmale gelmez 11+2 gunlugum.bende ve hala tadavi altindayim.
omerhalis Mrv68 15 dk icinde hastaneye gittimm koca ped dolmustu kanamanin gecmeso olurmuu hemen gitt hemen
Mrv68 omerhalis cok sukur hiçbir sıkıntı yok sadece dinlen hiçbir iş yapma dedi progestana devam et dedi, dualarınız için teşekkür ederim☺️
Ysn Benay doktorlarda bi tuhaf bende doktornyuzunden 27 haftalık kaybettim o yüzden her doktora güvenmiyorum
Benanneyim Mrv68 hayır canım gebelikte olan hiç bir kanama normal kabul edilemez sana normal diye kabul ettiren bile olsa asla onları dinleme
Mrv68 Elif7781 evet cok sukur hiçbir sıkıntı yok sadece dinlen hiçbir iş yapma dedi progestana devam et dedi, dualarınız için teşekkür ederim☺️
Mrv68 Vera cok sukur hiçbir sıkıntı yok sadece dinlen hiçbir iş yapma dedi progestana devam et dedi, dualarınız için teşekkür ederim☺️
Mrv68 Benay cok sukur hiçbir sıkıntı yok sadece dinlen hiçbir iş yapma dedi progestana devam et dedi, dualarınız için teşekkür ederim☺️
Mrv68 Ysn cok sukur hiçbir sıkıntı yok sadece dinlen hiçbir iş yapma dedi progestana devam et dedi, dualarınız için teşekkür ederim☺️
ceco Mrv68 ben sana söyledim dikkat et iş yapma gerçekten yorma kendini ailen biraz destek olabilirse olsun sana canım ❤️❤️❤️ Çok sevindim 👼🏻👼🏻😘😘