Merhabalarrrr bende 21+3 olduk doğum kasım gibi inşllah ablam birçok kıyafet verdi puset mama sandalyesi beşik falan bunlar tamam daha kullanılmamış ama ilk gebeliğim ve mesela benim ne almam lazım liste yapan arkadaşlar atabilir mi kaç ay aralığı hastane çıkış tulum zıbın flan uygun olanları link atarmısınız